9.11.2011

The combination of red with blue-holiday return to trend.

Hej :) Dzisiaj kolejna stylizacja. Główną role grają czerwone spodnie z Mango, wypatrzone w SH za całe 8 zł. Tą stylizacją wracamy do wakacyjnych trendów, pasiak i łączenie wyrazistych kolorów. Stylizacja idealna na jakieś przyjacielskie spotkanie.Co o niej sądzicie? 
Cieszmy się tymi ostatnimi dniami lata,bo juz to już ostatnie cieplejsze dni, :) Póżniej tylko deszcz i wiatr. Dzisiaj u nas 23 stopnie, ja już dzisiaj zorganizowałam sobie dzień, a teraz lekcje. Rano pojechaliśmy z rodzicami i bratem nad jezioro, później do lasu, aby odpocząć, a teraz muszę usiąść przed książkami :(
Szkoło ! Własnie za to Cie nie lubie. A u Was jak tam szkoła? Sprawdziany już są? 
Weronika :







Ubrana:
Marynarka: Dorothy Perkins, sh 3 zł
Bluzka: H&M, sh 5 zł
Spodnie: Mango,sh 8 zł
Torebka: Atmosphere, sh 7 zł
Bransoletka i charmsy: Avon i sklep jubilerski cioci
kotwica: znaleziona ( nie wiadomo skąd) w pudełeczku na szafce :D 
Podsumowując : Bardziej Tak czy Nie? 

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam tak świetne zestawy w tak niskich cenach! Sama 3/4 szafy mam z sh, a pojedyncze rzeczy kosztowały do 10zł ;d

    Nigdy nie umiem pojąć tego jak w pierwsze dwa tygodnie szkoły mogą już być zapowiedziane kartkówki lub sprawdziany lub co gorsza robione ;o ja na szczęście mam jeszcze wakacje ;)


    dziękuję za odwiedziny, zapraszam częściej :)
    http://szaroscgwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. takie super rzeczy i takie tanie ;o .
    jejku b.ładny zestaw ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny zestaw, z klimatem marynarskim, ale przełamany m.in tą genialną torebeczką:)
    jestem na TAK:)

    OdpowiedzUsuń
  4. na każdym zdjęciu wyglądam jak ciężarna :D A tak poza tym jest spoko :) Zapraszam na mojego bloga www.nigdyciniewybacze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardziej na tak ;)
    Zazdroszczę, że potrafisz znaleźć takie super rzeczy, za takie grosze. Ja chyba nie mam cierpliwości..
    Spodnie są bardzo ładne, koszulka też, no i ta kotwica;)

    http://casually-dressed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny zestaw :)
    Śliczne rurki upolowałaś :)
    Sama jestem maniaczką sh i mi udało się upolować kobaltowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie wyglądasz! ;)
    Ślicznie rurki i torebeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny marynarski look :) Kocham takie outy!

    Oczywiście dodaję z największą przyjemością i czekam na dalsze sylizacje::)

    Pozdrawiam,

    K.

    ______________________________

    wdwaognie-onaion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. W 100% Tak!
    Kocham marynarkę! ;)
    Może byś chciała się za nią ze mną wymienić? ;)

    OdpowiedzUsuń