9.25.2011

Do wygrania BON RABATOWY BYILO !

Dzisiaj zorganizujemy małe rozdanie. Nagrodą główną będzie bon na zakupy w sklepie BYILO, o wartości 20 % !
Co trzeba zrobić ?


1.Polubić BYILO na facebook'u LINK
2.Dodać się jako publiczny obserwator naszego bloga.
3.Napisać w komentarzu Nick pod jakim nas obserwujecie, e-mail i imię :)
4.Wkleić baner i napisać o rozdaniu na swoim blogu. 
Rozdanie trwa do 9 października.  
Jeżeli macie wątpliwość, tu jest link gdzie poświęciłam całą notkę na opis biżuterii BYILO :)

11 komentarzy:

  1. Nic się nie stało :) tylko przypomniałam,bo zależy mi na obs .:D
    moja niedziela : nauka ;//niestety , zaraz idę się uczyć ;|
    a Twoja ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to dużo tego masz:O chociaz mi tez sie uzbieralo, historia, geografia , biologia, postrzelona pani od matmy co nie umie uczyc masakra ;|
    nie dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie. :)
    Polska jesień najpiękniejszy swój urok ma w parkach, no i drugim plusem, że oczywiście są nowe kolekcje w sklepach! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, to mam chyba mnóstwo sobowtórów, wiele osób mi mówi, że jestem do kogoś podobna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog dodaj go do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie może trochę nie na temat ale zbieram na moim blogu dotyczącym szablonów do Blogera społeczność która będzie obserwatorem mojego bloga dlatego mam dla Ciebie mała prośbę jeśli to nie problem , Proszę dodaj Się do osób obserwujących mój blog a jeśli posiadasz już konto na Google plus daj mojemu blogowi plusa. Dla Ciebie to dosłownie minutka czasu a dla mnie ogromna pomoc by Polska blogosfera mojej ukochanej platformy jaka jest Blogger dostrzegła mój blog a tym samym by polubił mnie wujek Google.

    Więc jeśli to nie problem dodaj się proszę do osób obserwujących mojego bloga, zapulsuj go i korzystaj do woli z jego zawartości w celu zmiany wyglądu Twojego bloga według swoich własnych gustów i potrzeb ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    Robert z bloga → Darmowe Szablony Do Bloggera

    OdpowiedzUsuń
  7. dodałam do obserwowanych , zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ladne branzoletki.
    buziaki.zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuję i liczę na to samo;)
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oliwka, magic_machine@wp.pl Oliwia :DD

    OdpowiedzUsuń