10.19.2011

Zapowiedź :)


Nowa zapowiedz posta,ktory niebawem będzie opublikowany : 


9 komentarzy:

  1. daj znać czy odezwali się do Ciebie, ja po umieszczeniu tego postu na blogu próbowałam się z Nimi skontaktować i cisza.. pozdrawiam i zapraszam do siebie do obserwacji, rozdania i allegro:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja czekam z zagranicznej strony skąd chyba biorą towar na sweter ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Też slyszlalam ,ze ten sklep jest swietny ;)
    zapraszam do mnie ;*:*Pozdrawiam ;*:)

    OdpowiedzUsuń
  4. również zaczęłam z nimi wspólpracować i czekam an prezent od nich ! ;)
    jeśli tylko go otrzymam to zrobię o tym posta ;D
    a Ty jaką formę wynagrodzenia wybrałaś, jeśli można wiedzieć ?

    pozdrawiam, i czekma na odp na ooldzon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. słyszałam o tym sklepie ;)
    zamawiałam bluze z allegro japan style i akurat wyszła w porządku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja czekam na ciuszki japan style :D

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze wiedziec, a juz mialam na all cos zamówic! ;o

    OdpowiedzUsuń