11.14.2011

Vertigo shirt.


Witam kochane :* Przepraszam,że nie pisałam,ale u mnie dzieje się tak dużo.Szykuje się do kupna aparatu, obecnie myśle nad wystawienie tego co mam na allegro, wiec jeżeli będę to już robiła to Wam napisze :) ( mam nikona coolpix l100) . Ostatni miesiąc przed wystawieniem ocen i trzeba wziąć się do roboty.Dzisiaj zdjęcia nie robione w plenerze, bo tak szybko robi się już ciemno.A dzisiejsza stylizacja ? Jeans-to co nigdy nie wyjdzie z mody.,to co dziewczyny uwielbiają ;) Buty znane( jeżeli chcecie możecie zobaczyć w po przedniejszych notkach), bransoletka prezent urodzinowy dla Weroniki ode mnie ( myślicie,ze trafiony ? :D )







LEGGINSY-NO NAME| BUTY-MAXIMUS-KOSZULA-GEORGE| PASEK-NO NAME| KOMIN- SH| PIERŚCIONEK- SH(3 ZŁ!!) | BRANSOLETKA- KLIK
I jak podoba się ?

52 komentarze:

  1. super stylizacja;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa stylizacja:) mysle ze prezent trafiony:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy blog :)) obserwuję, liczę na to samo i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz świetną koszulę i buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham kominy! :D
    a bransoletka rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  6. prosto i ładnie podoba mi się koszula :D

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam kominy , sama mam już chyba z 7. ;)

    Jasne że tak ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. oczywiście, że dodajemy :) bardzo mi się tu podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda, jeans nigdy nie wychodzi z mody i jest najlepszym rozwiązaniem, kiedy nie wiemy co na siebie włożyć ! :)
    Ps. Życzę Ci aby marzenie o białej, romantycznej kuchni, takiej jak moja, spełniło się i Tobie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Thank you so much for your sweet comment!! Of course I follow you back!
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!

    Enter the Shopkempt giveaway on my blog!
    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog! Dodaję się do obserwatorów i dodaję bloga na blogrolla ;)

    Świetna stylizacja!

    http://my-teenage-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna ta branzoletka ;)

    zapraszam częściej! ;> a jeśli mój blog ci sie podoba dodaj go do obserwowanych! mi będzie bardzo miło i napewno sie odwdzięczę! ;)

    www.zbieraninka-aiea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna dżinsowa koszula ^^
    dzięki <3
    jasne ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna koszula zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście, że obserwujemy. Bardzo ładne buty ^^
    zapraszam: colorfulrainfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie dziś kupiłam sobie bardzo podobne spodnie, lecz w różnych kolorach ! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. już dodałam ;)
    czekam na rewanż . xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny blog.
    Obserwuję i liczę na to samo
    x-dreams-come-true-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna stylizacja. A prezent moim zdaniem trafiony. ;]

    Zapraszam, liczę na komentarz: dzieciekwiatu.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny zestaw ;) Podoba mi się ;)
    Dodaje Ciebie do obserwatorów.

    **Jestem 50 osobą!

    OdpowiedzUsuń
  21. 65 jednak źle spojrzałam chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. oh so cute!!!


    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz cudownie! Boska koszula i ta zawieszka <33

    OdpowiedzUsuń
  24. Hello, I like your pictures on your blog!
    so nice!

    check out mine :)

    OdpowiedzUsuń
  25. dodalam sie do obs :) Liczne na rewanz :D Super blog ! <33

    OdpowiedzUsuń
  26. fajna koszula ;)
    aa ta bransoletkę kupiłaś, czy dostałaś w ramach współpracy ? :]

    OdpowiedzUsuń
  27. jak najbardziej się podoba:p
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam jeansowe koszule<3 muszę sobie kupić:D

    OdpowiedzUsuń
  29. swietne! fajny blog:)


    w nas m.in.relacja z teledysku Honey z Zombie Boyem i Versace

    zapraszamy www.fashion-ache.blogspot.com

    xx k&m

    OdpowiedzUsuń
  30. Super, bardzo fajna stylkaaa;d.^^;).
    Zapraszam do siebie!;DDD.
    Fajny blog;p.

    OdpowiedzUsuń
  31. ślicznie wyglądasz ! a koszula cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  32. super koszula! a bransoletka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Otagowałam Cię! http://my-teenage-fashion.blogspot.com/2011/11/tag-my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Super outfit (;
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny oft!! <3 zapraszam do mnie :) czeka ciekawy konkurs fotograficzny !

    OdpowiedzUsuń
  36. Urodziny mam 10 grudnia !! :)Czyli już tuuuuuż!!!!!! :*:*:*:**

    OdpowiedzUsuń
  37. No widzisz jak się fajne złożyło! :)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny outfit ! Koszula jest boska! <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Koszula super :D !!

    OdpowiedzUsuń
  40. super stylizacja !

    OdpowiedzUsuń