10.27.2012

NEW IN


Przepraszam wszystkich za moją nieobecność w świecie blogosfery. Nie będę was zanudzała wymówkami o szkole i bierzmowaniu, ale przez pewien czas nie miałam fotografa. W najbliższym czasie mam nadzieje, że to się zmieni i wreszcie ukaże się jakiś normalny post ze zdjęciami :) Kiedy ostatni czas pokazywałam Wam moje nowości?(marzeeec)W tym miesiącu się ich trochę nazbierało(a to co zobaczycie to 1/4) ;p Szukam już bardziej cieplejszych ubrań,bo u mnie już dzisiaj spadł pierwszy ŚNIEG. 










Pogoda za oknem:



25 komentarzy:

  1. ciekawe rzeczy. Ja jeszcze nie dostałam paczuszki od wholesale-dress :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ;) mi idzie w miare szybko - mniej niż 2 tygodnie :))

      Usuń
  2. świetne rzeczy - pierwsza bluza - przepiękna !!

    no i fajne buty !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion



    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne. ;3

    http://paraparanormal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mogłabyś podać dokładny link do tej bluzy z reniferami? świetna jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne ;-)
      http://www.wholesale-dress.net/keep-warm-sweet-pattern-printed-leisure-fleece-coat-black-g1431443.html

      Usuń
  5. fajne rzeczy ! :)
    u mnie jest więcej śniegu ; D

    pozdrawiam , Aieaa. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy sweter piękny!! :D
    U mnie nie ma jeszcze śniegu, ale zimnoo jest... ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniferki! <3
    Ja z tego śniegu się nie ciesze :(

    OdpowiedzUsuń
  8. aaa jakie świetne ! każda rzecz mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rzeczy! Sweterek w jelonki uroczy *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny naszyjnik :) u mnie też śnieg ale mam nadzieję, że szybko stopnieje :))

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny sweter

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja musze upolowac renifery na swieta:)
    pozdrawiam i zapraszam
    ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam wybranie się do jakieś SH, tam jest mnóstwo swetrów z motywem reniferów :P

      Usuń