3.30.2013

NEW IN

Cześć Wszystkim! Pomimo tego,że aktualnie mam od czwartku wolne to i tak jestem zabiegana- sprzątanie, gotowanie, ksiązki, bierzmowanie i zaległe lekcje, to na razie jest centrum mojego życia. Pogoda tez nie sprzyja robieniu zdjęć na dworze więc to co wymyśliłam będę musiała przełożyć na inny termin. Aby na blogu nie wiało nudą wstawiam dziś dla Was post haul'owy, są to moje najnowsze zdobycze, które zobaczycie w przyszłość w osobnych postach:) Trzymajcie się!
ps: zapraszam Was na moje allegro klik




1.ahaishopping 2.goodlookin 3.ahaishopping 4.To next 5.VeroModa
6.romwe 7.YesYes

30 komentarzy:

  1. genialna czapa, jestem ciekawa stylizacji z nią :) koszula z numerem 1 ma fajny deseń.
    http://funwithcurves.blogspot.com/ co prawda dopiero zaczynam ale będzie mi bardzo miło jeśli mnie odwiedzisz.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne rzeczy, czapka świetna, wolę tą lżejszą wersję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna czapka! Już nie mogę się jej doczekać w jakimś Twoim zestawie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. większość najaczów są dla oby płci- czyli nie ważne czy nosi je dziewczyna czy chłopak- taka mała ciekawostka dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czapka przykuwa uwagę.:D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetne rzeczy! koszula mega:))

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny sweter w paski, koszula i full cap :)

    www.catwalklove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jak mi miło :*! czapka zdominowała wszystko! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie mi się podoba ta dżinsowa koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne nowości, ja też chcę!

    OdpowiedzUsuń
  12. ach ja też muszę się wybrać:)

    fajne łupy;p

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne rzeczy, no <3 Szkoda, że nie mogę sobie już pozwolić na takie zakupy. Gratuluję ponad 40.000 wejść !

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy kupiłaś! W H&M bardzo ciężko mi coś było znaleźć. Na wyprzedaży kupiłam tylko koszulę w panterkę. Może Tobie coś wpadnie w oko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju jakie świetne rzeczy *o*

    OdpowiedzUsuń
  16. genialne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pieknie.
    Zapraszam do mnie - blog o odchudzaniu, ćwiczeniach i zdrowym trybie życia. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  18. już nie mogę doczekać się stylizacji <3 cudowne nowości :*

    OdpowiedzUsuń