10.12.2013

cappuccino.

Podczas jesieni wcale nie trzeba rezygnować ze spódniczek, należy tylko subiektywnie zmienić ich fason. Dla mnie (jeżeli chodzi o tą modową część) jesień kojarzy się z moro i przeróżnymi barwami militarnymi, parkami, skórą oraz ćwiekami. Moja propozycja to ulubione, stonowane kolory -  cappuccino oraz czerni. Możecie również zobaczyć mój najnowszy i zarazem ulubiony zakup, czyli BOTKI :-) Życzę Wam miłego i udanego tego długiego weekendu, ja swój dopiero kończyć będę w środę, więc znajdę czas na zabawę i odpoczynek. Trzymajcie się ;-)
















Z moją przyjaciółką Justyną :)

Skirt - No name
Sweater - Laemi
Boots - Deichmann
Bracelet - E-clover

26 komentarzy:

  1. Fantastyczna stylizacja. ;3
    Świetnie w niej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba :))) uwielbiam zakolanówki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne połączenie:) zmysłowa spódniczka z niewinnym sweterkiem i zakolanówkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie spódnice czy sukienki zimą/ jesienią to podstawa, więc nawet nie myślę o tym, żeby z nich rezygnowac :))
    Świetna zakolanówki!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety wiele z nas najlepiej ubrałyby się teraz w tzw. watówki i najlepiej nie wychodziły z domu xD..
    Wyglądasz naprawdę rewelacyjnie ;) aż słonce wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne połączenie
    Wspaniale:*

    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam, OLA

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz :) super masz spódniczkę, kojarzy mi się ze szkołami we Francji, nie wiem czemu ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. pasuje do ciebie ta stylizacja :)
    świetne botki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się kompozycja całości! Świetny sweterek ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz :) sweterek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne zdjęcia, boską masz spódniczkę ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za odwiedziny mojego bloga :)

    zapraszam ponownie


    www.POLINEFASHION.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz! bardzo podobają mi się zakolanówki do takich spódniczek, no i jeszcze ten jesienny klimat. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. super look! bardzo fajnie wygląda sweterek z tą spódnicą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna spódniczka, bardzo fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz! Cały zestaw bardzo mi się podoba:)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja kocham takie botki <3 Lubie twardo stąpać po ziemi :D
    A.

    OdpowiedzUsuń