4.17.2014

soul.

Dziś Was witam z ogromnym uśmiechem na twarzy! Nie dość, że pogoda zaczęła dopisywać, to jeszcze wolne - święta, a ja kocham takie dni. U mnie przygotowania idą pełną parą. Nie mogę się doczekać skosztować babki cytrynowej i wszelakich pyszności, to jest coś wspaniałego. A u Was jak okres przedświąteczny? 

Słońce u mnie już pięknie zachodzi, a ja siedzę z herbatką i skrobię tu dla Was małe co nie co :D Dziś znów postawiłam na klasykę i wygodę. Przedstawiam Wam moje nowe cudeńka (butki), które są niesamowicie wygodne! W dodatku wyglądają nieziemsko :D No i druga nowa zdobycz: kurtka. Jeszcze 2 miesiące temu nie skusiłabym się na skórzane rękawy, ale jak widać - kobieta zmienną jest - więc i u mnie pojawiła się taka oto kurteczka. Muszę przyznać, że całkiem nieźle się w niej czuje. Całość rozjaśnia promienna bluzka :) Myślę, że na wyjście ze znajomymi to idealnie pasuje. 
Trzymajcie się! 

Jeżeli chcecie być na bierząco - facebook
oraz mój instagram
wyprzedaż ubrań vinted











Jacket - Tidestore.com
Blouse - Butik
Pants - Stradivarius
Boots - Nike free Run

13 komentarzy:

  1. Śliczną masz kurteczkę!;)


    Pozdrawiam i wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kurtka. I wygląda na ciepłą, co przy polskiej pogodzie jest bardzo ważne.

    Pozdrawiam.
    kraniec-teczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kurtka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello, this is really nice post and also your blog!
    do you want to follow each other?
    I'll wait here. If so, follow me and let me know and i'll follow back for sure!
    http://elefantest89.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza kurteczka. Brzoskwiniowa gora rozswietla czerń. :-)

    Pozdrawiam,
    reservedbeinspired

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszulka fajnie przełamuje resztę :) Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna kurtka :) Taka nietypowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna kurteczka, ciekawie piszesz :)
    http://ff-fabfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna stylizacja , wyglądasz super wpadnij do mnie :) www.butterflykatee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń