9.25.2011

Do wygrania BON RABATOWY BYILO !

Dzisiaj zorganizujemy małe rozdanie. Nagrodą główną będzie bon na zakupy w sklepie BYILO, o wartości 20 % !
Co trzeba zrobić ?


1.Polubić BYILO na facebook'u LINK
2.Dodać się jako publiczny obserwator naszego bloga.
3.Napisać w komentarzu Nick pod jakim nas obserwujecie, e-mail i imię :)
4.Wkleić baner i napisać o rozdaniu na swoim blogu. 
Rozdanie trwa do 9 października.  
Jeżeli macie wątpliwość, tu jest link gdzie poświęciłam całą notkę na opis biżuterii BYILO :)

10 komentarzy:

  1. Nic się nie stało :) tylko przypomniałam,bo zależy mi na obs .:D
    moja niedziela : nauka ;//niestety , zaraz idę się uczyć ;|
    a Twoja ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to dużo tego masz:O chociaz mi tez sie uzbieralo, historia, geografia , biologia, postrzelona pani od matmy co nie umie uczyc masakra ;|
    nie dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie. :)
    Polska jesień najpiękniejszy swój urok ma w parkach, no i drugim plusem, że oczywiście są nowe kolekcje w sklepach! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, to mam chyba mnóstwo sobowtórów, wiele osób mi mówi, że jestem do kogoś podobna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog dodaj go do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dodałam do obserwowanych , zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ladne branzoletki.
    buziaki.zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuję i liczę na to samo;)
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oliwka, magic_machine@wp.pl Oliwia :DD

    OdpowiedzUsuń