11.13.2011

Zapowiedz :-)

Przepraszam,że dla Was nie pisze,ale szkoła szkoła i jeszcze raz szkoła. Teraz znalazłam chwilkę czasu,aby coś napisać,ale już zaraz wracam do książek :( Zapraszam was na stronę modnet.pl gdzie za wklejanie ubrań, pokazywanie zdobyczy, można zdobywać punkty, a punkty zamieniać na bony 50 zł do Reserved :)) 

Zapraszam również do po przedniejszego posta z recenzją KLIK . Kolejną fajną rzeczą, którą polecam to akcja "Rozmawiaj z Głową....chłopcze!" - bardzo fajne w postaci komiksu,a jedną z organizatorek jest bardzo utalentowana mild-lace ( klik na jej bloga ). Zapraszam do sprawdzania po prawej stroje w pasku"współpraca",bo naprawdę super strony :) 


Dzisiaj mam małą zapowiedz co do jutrzejszego posta :)) 

Jesteście ciekawe? :)




9 komentarzy:

  1. Pokazywać trzeba rzeczy z reserved czy obojetnie jakiej firmy aby dostać te bony ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa, bo podoba mi sie ta bransoletka ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie www.mojemaleopowiesci.blogspot.com

    KONKURS!!!
    KONKURS!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem bardzo ciekawa! ;D Śliczna zawieszka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. no wlasnie tez jestem ciekwa obojetnie jakie rzeczy sie pokazuje czy tylko te z reserved?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa . No to czekam ! :] :p

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na post;D
    bez kitu, teraz nie da się prawie zrobić stlizacji;/ chyba że cudem;/ widziałam trzecią notkę od góry, ładna jesteś;D

    OdpowiedzUsuń