2.08.2012

Rainbow on the eyelids - eye majic



Kolorowe cudo :) Jeżeli macie trudności z makijażem ( tak jak ja) to jest coś fantastycznego. Mowa oczywiście o stronie www.eyemajic.com.pl/. Dostałam do przetestowania małe pudełeczko,a w nim dwa opakowania cieni. Jeden już wypróbowałam i przyznaje,że jest to cudowna rzecz i wcale nie widać,że nałożenie cieni zajęło 2 minuty. A jednak :) Instrukcja obsługi jest łatwa ( choć może się wydawać,że za pierwszym razem nic nie wyjdzie),wystarczy przeciągnąć i już :) !. Całość trzyma się około 5 godzin.
A ja was z chęcią zapraszam na moje allegro oraz zachęcam do klikania w banery :))

Color wonder :) If you have difficulty with makeup (like me) is fantastic. Speechcourse www.eyemajic.com.pl/ page. I got to test a small box, and the two packs of shadows. One has already tried and recognizes that this is a wonderful thing and I donot see that imposing shadow took 2 minutes. And yet :) The user guide is easy (although it may seem at first that he could not go out), just drag and already :)!. The whole is held about 5 hours.And I was happy to invite you to my allegro, and urge you to click on your banner :))




PS :Pod nagłówkiem jest baner gdzie za rejestracje można mieć zniżki do takich sklepów jak Reserved ! 

6 komentarzy: