2.13.2013

SALE

Dzisiaj przedstawiam wam moją małą wyprzedaż(małą, bo połowy rzeczy jeszcze nie zrobiłam zdjęcia). Jeżeli Wam coś się spodoba i chciałabyś mieć to u siebie w szafie - pisz! 
karo128@interia.eu 
w tytule "wyprzedaż"

Sukienka marki Rave, rozmiar to małe 36, miałam ją na sobie 1 raz

Nowa z metką bluzka Kappahl, rozmiar 34/36 (164cm)

Rozmiar XS/S

jak nowa, założona 2 razy, marki Atmosphere
rozmiar 38/40

Bluzka ze strony oasap.com 
post z nią tutaj, tutaj

Buty z czasnabuty.pl , stan oceniam na dobry, rozmiar 39(25cm)
do zobaczenie tutaj, tutaj

Bardzo fajny płacz firmy Yups, rozmiar 36(S)
Zobaczyć go mozna w tym poście 

Sukienka - tunika ze sklepu kappahl, założona 2 razy, rozmiar 36/38
Zobaczyć można w tym poście

Legginsy ze sklepu oasap.com, rozmiar uniwersalny 
zobaczyć można je w tym poście i tutaj

bluzka ze sklepu yups, Dłuższa rozmiar 36
Post z nią tutaj


Kamizelka ze sklepu River Island, miałam na sobie parę razy, rozmiar 38!
Post tutaj

Asymetryczna czerwona spódnica ze sklepu reecn.com, 
nałożona 2 razy,rozmiar uniwersalny
Post z nią tutaj

Spodenki z wysokim stanem  JOIE DE VIVRE , niebieskie - hit lata! rozmiar 36/38
post z nimi tutaj 

Zielone spodnie ze sklepu www.sklep.styleofjeans.pl , założone 3 razy, rozmiar 38/40!
post z nimi tutaj

Sweter firmy NewLook 34/36, założony parę razy

Spodnie ze sklepu Bershka, na gumce 
rozmiar 36

Kolia ze sklepu oasap.com, nowa nie nakładana ani razu!

Niebieski sweter firmy George rozmiar 36(na metce jest napise,ze na 14 lat),
post z nim tutaj


Super sukienka kupiona w sklepie Troll ( choć na metce inna firma)
Rozmiar 36, założona 1 raz!

Koszula nowa z metką firmy Moodo, rozmiar S


Bluzka z h&m rozmiar 34, miałam ją raz na sobie! 
Jak nowa!

Bluzka z H&M, jak nowa rozmiar 12, ale będzie dobre na 36/38


Bluzka z atmosphere, rozmiar 34/36 
pokazywałam ją w tym poście


Bokserka george 36,nałożona 2-3 razy 
post z nią tutaj 

Spodenki DenimCo, rozmiar 36/38


ps: jeżeli podoba wam się coś jeszcze z mojej szafy co dotychczas pokazałam, to wstawiajcie tutaj w komentarzach linki do postów z daną rzeczą :)