2.13.2012

Coś na rozgrzanie - balsam od Bewellbalance

Pare tygodni temu odstałam do testów balsam rozgrzewającą, pełna nazwa - "Oryginalny Szwajcarski Konski Balsam Ziolow" 


 Od producenta: Oryginalny Szwajcarski Koński Balsam Ziołowy szczególnie skutecznie łagodzi takie dolegliwości jak: napięcia, zmęczenie nóg, pieczenie stóp, nadwrażliwość na pogodę, bóle mięśni, zmęczenie po wysiłku fizycznym np. sportowym czy ćwiczeniach fitness. Ponadto: regeneruje, poprawia samopoczucie, pielęgnuje skórę, skutecznie usuwa ból mięśni, stawów, kręgosłupa łagodzi skutki urazów, nadwyrężeń i objawy reumatyzmu, zmniejsza obrzęki, działa rozkurczowo, pomaga przy poparzeniach i żylakach, niezbędny po masażu, hamuje stany zapalne, chłodzi lub rozgrzewa. 



  Moja opinia : Balsam sprawdzała moja prawie,że cała rodzina. I zgodnie sądzimy,że ten oto balsam jest bardzo skuteczny i rozgrzewa w 100% :) Inne maście rozgrzewające zawsze sprawiały,że od razu było czuć takie jakby "palenie" - w tym przypadku jest inaczej, maść działa od środka i nie czuć takiego "rwania".Zapach jest taki jak ma każdy podobny balsam, mi nie przeszkadza. Łatwo się nakłada.Po  1 nałożeniu ból mięśni ustępuje na około 6 godzin. Jedynym minusem jest cena, ale na coś co jest dobre, na prawdę można poświęcić parę groszy więcej.

Więcej tutaj, a do kupienia tutaj.

Teraz pytanie do Was: Jakie wy używacie balsamy(maści) rozgrzewające? A jesli tak, to jakie polecacie?


na allegro wystawiam piękną sukienkę z tego posta klik/ moje allegro




Jutro walentynki, aby było dużo w tym dniu miłości dla Was.
Szykujecie jakieś niespodzianki dla swoich ukochanych ? Jestem bardzo, bardzo ciekawa :)


Trzymajcie się cieplutko :* Kars. 

5 komentarzy:

  1. Przydałoby mi się takie rozgrzanie.. Cena faktycznie nie za fajna więc pozostanę przy kocu i herbacie.;p

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog!

    Zapraszam:
    www.lastmorning.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. to też złoty środek na wszystko mojej babci:D
    zapraszam na mój blog ze słodką biżuterią:)

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super, ale nie ta cena :) siegam po innne z apteki tansze :P

    OdpowiedzUsuń